Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:371.12+373.3 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (806) |
Educație (14782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Relaționarea și comunicarea pedagogică în învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 262-268. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:371.12+373.3 | ||||||
Pag. 262-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația se desfășoară în contextul relației pedagogice - o relație asimetrică de influență a educatorului asupra educatului. În procesul comunicării pedagogice se descriu diverse modalități de interacțiune a pedagogului și colectivului de elevi, conținutul căreia o constituie schimbul de informații, exercitarea influenței educative și organizarea înțelegerii reciproce, pedagogul fiind inițiatorul și moderatorul acestui proces. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare pedagogică, relaționare interumană, stil comunicațional, blocaje de comunicare, pedagogical communication, interpersonal relationships, communication style, communication blockages |
||||||
|