Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.016.026.6:811.512.165 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2098) |
Limbi ural-altaice, japoneza, coreeana, ainu, paleo-siberiana, eschimo-aleuta, dravidiene. Limbi sino-tibetane (Limba finlandeză, Limba estoniană, Limba maghiară) (138) |
SM ISO690:2012 КОЧАНЖИ, Надежда. Внедрение элементов мультилингвального образования в сельской гимназии, с учетом полиэтничности региона. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.2, pp. 151-156. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.016.026.6:811.512.165 | ||||||
Pag. 151-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article proposes some approaches to the implementation of multilingual education in a multicultural region. The relevance of the introduction of this approach is indicated, some areas of activity are proposed to study the needs of the community. The goals and objectives of the multilingual education project are proposed and disclosed. Some results of the implementation of this approach have been identified. |
||||||
Cuvinte-cheie multilingual education, multicultural region, communicative competence, language development, communication environment, integration |
||||||
|