Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-30 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (39) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4053) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2034) |
SM ISO690:2012 RADU, Larisa-Simona. Folosirea resurselor cognitive în predarea lecțiilor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 234-239. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54 | ||||||
Pag. 234-239 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Chimia este una dintre disciplinele programului școlar în care elevii au o dificultate în învățarea conținutului. Aceste dificultăți pot fi cauzate de lipsa metodelor de a atrage atenția și de a motiva învățarea și de aceea scopul acestui proiect este de a aduce elevilor considerații atât teoretice, cât și practice cu scopul de a crește atractivitatea lecțiilor de chimie, pentru a facilita învățarea elevilor folosindu-ne de resursele cognitive ale educabililor, resurse achiziționate din cotidianul zilnic. Această lucrare a fost dezvoltată pe baza unui chestionar la clasa a 8-a de gimnaziu aplicat pentru a analiza cunoștințele anterioare și interesul elevilor pentru disciplina chimie. Utilizarea de noi strategii în sala de clasă oferăo învățare semnificativă, ca de exemplu tema cosmeticelor prezente în viața de zi cu zi, astfel, ajutând la construirea cunoștiințelor elevilor din piese de puzzle deja cunoscute. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologii de predare, resurse cognitive, chimie, teaching methodologies, cognitive resources, Chemistry |
||||||
|