Folosirea resurselor cognitive în predarea lecțiilor de chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
383 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-30 15:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (39)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4053)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2034)
SM ISO690:2012
RADU, Larisa-Simona. Folosirea resurselor cognitive în predarea lecțiilor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 234-239. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Folosirea resurselor cognitive în predarea lecțiilor de chimie

Cognitive resources use in teaching lesson chemistry

CZU: 37.016:54

Pag. 234-239

Radu Larisa-Simona
 
Școala Gimnaziala Spectrum Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Chimia este una dintre disciplinele programului școlar în care elevii au o dificultate în învățarea conținutului. Aceste dificultăți pot fi cauzate de lipsa metodelor de a atrage atenția și de a motiva învățarea și de aceea scopul acestui proiect este de a aduce elevilor considerații atât teoretice, cât și practice cu scopul de a crește atractivitatea lecțiilor de chimie, pentru a facilita învățarea elevilor folosindu-ne de resursele cognitive ale educabililor, resurse achiziționate din cotidianul zilnic. Această lucrare a fost dezvoltată pe baza unui chestionar la clasa a 8-a de gimnaziu aplicat pentru a analiza cunoștințele anterioare și interesul elevilor pentru disciplina chimie. Utilizarea de noi strategii în sala de clasă oferăo învățare semnificativă, ca de exemplu tema cosmeticelor prezente în viața de zi cu zi, astfel, ajutând la construirea cunoștiințelor elevilor din piese de puzzle deja cunoscute.

Chemistry is one of the subjects in the school curriculum in which students have great difficulty in learning the content. These difficulties can be caused by the lack of methods to attract attention and motivate learning and therefore the aim of the project is to bring students both theoretical and practical considerations in order to increase the attractiveness of chemistry lessons to facilitate students' learning using our cognitive resources of learners, resources acquired from everyday life. This paper was developed on the basis of an 8th grade high school questionnaire applied to analyze students' prior knowledge and interest in chemistry. The use of new strategies in the classroom provides meaningful learning, such as the theme of cosmetics present in everyday life, thus helping to build students' knowledge from already known puzzle pieces.

Cuvinte-cheie
metodologii de predare, resurse cognitive, chimie,

teaching methodologies, cognitive resources, Chemistry