Activități de predare interactive cu ajutorul aplicației mentimeter la asistenți medicali
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
398 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-01 00:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:614.253.3/.4+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036)
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (877)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4240)
SM ISO690:2012
PANAS, Silvia, COȘCODAN, Lucia. Activități de predare interactive cu ajutorul aplicației mentimeter la asistenți medicali. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 217-223. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.1, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Activități de predare interactive cu ajutorul aplicației mentimeter la asistenți medicali

Interactive teaching activities with the help of the application mentimeter to nurses

CZU: 37.018.43:614.253.3/.4+004

Pag. 217-223

Panas Silvia, Coșcodan Lucia
 
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2022


Rezumat

Învățământul la distanță se extinde rapid, fiind acceptat la nivel mondial de către studenți, instituții de învățământ, organizații de angajatori și publicul larg. Acest lucru face ca educația să fie accesibilă pentru studenții din domeniul asistenței medicale insuficient deserviți și flexibilă în ceea ce privește adaptarea la stilul de viață complex, la programele și responsabilitățile actuale. Educația la distanță prin intermediul platformei mentimeter nu mai este pusă la îndoială, iar accentul s-a mutat de la definirea a ceea ce este la determinarea a ceea ce poate face. Educația la distanță este o nouă formă de educație globală bazată pe tehnologie pentru a facilita învățarea și interacțiunea ușoară și imediată pentru comunicatori, profesori și studenți în cadrul programelor de educație.

Distance learning is expanding rapidly, with worldwide acceptance by students, educational institutions, employer organisations and the general public. This makes education accessible to underserved nursing students and flexible in terms of adapting to today's complex lifestyles, schedules and responsibilities. Distance education via the mentimeter platform is no longer questioned, and the focus has shifted from defining what it is to determining what it can do. Distance education is a new, global technology-based education to facilitate easy, immediate learning and interaction for communicators, teachers, and students in education programs.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, instituţii de învăţământ, studenți asistenți medicali, stiluri de viață complexe, platforma mentimeter, interacțiune pentru comunicatori, programe educaționale.,

distance learning, educational institutions, nursing students, complex lifestyles, mentimeter platform, interaction for communicators, education programs.