Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 21:42 |
![]() OPREA, Oana Miruna. Managementul condițiilor de învățare pentru o școală incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 295-300. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 295-300 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
An efficient management at school level, regarding the learning conditions, ensures the integration of all students from an educational point of view and the achievement of the maximum potential of each one. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusion, learning conditions |
||||||
|