Managementul condițiilor de învățare pentru o școală incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
308 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-12 21:42
SM ISO690:2012
OPREA, Oana Miruna. Managementul condițiilor de învățare pentru o școală incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 295-300. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Managementul condițiilor de învățare pentru o școală incluzivă


Pag. 295-300

Oprea Oana Miruna
 
Școala Gimnazială Oniceni, Forăști, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

An efficient management at school level, regarding the learning conditions, ensures the integration of all students from an educational point of view and the achievement of the maximum potential of each one.

Cuvinte-cheie
inclusion, learning conditions