Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 00:19 |
SM ISO690:2012 ANDRIUȚĂ, Liliana. Activități de dezvoltare a competenței de soluționare a conflictelor la elevii din clasele primare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 107-114. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 107-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article proposes the results of the research of conflict resolution strategies preferred by primary school students. A series of practical activities are described to develop the competence of conflict resolution in primary school students accompanied by methodical recommendations. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict resolution competence, emotion control |
||||||
|