Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
439 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.01:004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225)
SM ISO690:2012
BICULESCU, Florina-Teodora. Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 141-153.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative

Creative approach to teaching, learning, assessment in order to form the axiological frame of reference in pre-university education through innovative technologies

CZU: 37.015.3+37.01:004

Pag. 141-153

Biculescu Florina-Teodora
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2022


Rezumat

In the context of the pandemic with the new coronavirus, given that teaching activities take place online, teachers are forced to use appropriate teaching strategies. They adapt their transmission of knowledge, the formation of competencies, attitudes, skills, the formation of moral values in students, through new methods, using digital applications that contribute to the formation of the axological frame of reference of students. This article presents some digital educational resources that, through interesting applications, contribute to the formation of students' moral values, asking students to participate in their own learning. In this way students learn in a pleasant and attractive way.

În contextul pandemiei cu noul coronavirus, având în vedere că activitățile didactice au loc online, profesorii sunt obligați să utilizeze strategii de predare adecvate. Aceștia își adaptează transmiterea cunoștințelor, formarea de competențe, atitudini, abilități, formarea valorilor morale la elevi, prin metode noi, folosind aplicații digitale care contribuie la formarea cadrului axologic de referință al elevilor. Acest articol prezintă câteva resurse educaționale digitale care, prin aplicații interesante, contribuie la formarea valorilor morale ale elevilor, cerându-le elevilor să participe la propria lor învățare. În acest fel, elevii învață într-un mod plăcut și atractiv.

Cuvinte-cheie
education, axiology, axiological reference, digital a,

educaţie, axiologie, referențial axiologic, aplicații digitale