Articolul precedent |
Articolul urmator |
439 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.01:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225) |
SM ISO690:2012 BICULESCU, Florina-Teodora. Abordarea creativă a predării, învățării, evaluării în vederea formării referențialului axiologic în învățământul preuniversitar prin intermediul tehnologiilor inovative. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 141-153. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.01:004 | ||||||
Pag. 141-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the context of the pandemic with the new coronavirus, given that teaching activities take place online, teachers are forced to use appropriate teaching strategies. They adapt their transmission of knowledge, the formation of competencies, attitudes, skills, the formation of moral values in students, through new methods, using digital applications that contribute to the formation of the axological frame of reference of students. This article presents some digital educational resources that, through interesting applications, contribute to the formation of students' moral values, asking students to participate in their own learning. In this way students learn in a pleasant and attractive way. |
||||||
Cuvinte-cheie education, axiology, axiological reference, digital a, educaţie, axiologie, referențial axiologic, aplicații digitale |
||||||
|