Сущность и содержание профессиональной компетентности учителя инклюзивной школы
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 0
SM ISO690:2012
ЗОРИЛО, Лариса. Сущность и содержание профессиональной компетентности учителя инклюзивной школы. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 274-279. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Сущность и содержание профессиональной компетентности учителя инклюзивной школы


Pag. 274-279

Зорило Лариса
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 5 februarie 2022


Rezumat

The article examines the content of professional competence of teachers who work with children with special educational needs. There are described the distinctive features of this activity, professional principles and standards. Also the author characterizes the future teachers’ professional-personal readiness to this activity.