Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 19:10 |
SM ISO690:2012 ЗОРИЛО, Лариса. Сотрудничество учащихся в процессе обучения в инклюзивном классе. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 230-237. ISBN 978-9975-132-45-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015 | ||||||
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 230-237 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of organizing technology cooperation in the inclusive classroom. This technology is considered from the point of centering on the child's personality, traditional approaches. There are compared class-lesson system, based on the frontend forms of work and oriented to the average pupils, with modern taken into account special educational needs of pupils. |
||||||
|