Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
669 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 14:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-057.17 (1) |
Psihologie (3483) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria, DOAGĂ, Nadejda. Dezvoltarea inteligenței emoționale – factor de eficientizare a procesului instructiv-educativ la nivel de instituție școlară. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 54-63. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.54-6 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.54-6 | ||||||
CZU: 159.942-057.17 | ||||||
Pag. 54-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea modernă se confruntă cu diverse probleme provocate de criza economică și moralspirituală, lipsa abilităților sociale și emoționale ce se reflectă inevitabil în mediul școlar. În acest context inteligența emoțională devine o prioritate incontestabilă în asigurarea succesului instituției școlare. În articol se conține un studiu diagnostic al nivelului de IE a cadrelor didactice. În baza rezultatelor se propune un program de soluționare a problemei prin diverse activități în scopul dezvoltării IE ce va influența benefic cultura organizațională și performanțele elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, Inteligenţa emoţională, instituție școlară, training, comunicare, empatie, performanţă, manager, emotional intelligence, school institution, training, communication, empathy, performance |
||||||
|