Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.953.5 (8) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia, ARSENOV, Gabriela. Stiluri de învățare și dimensiuni ale psihoigienei mintale.. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, 21-22 octombrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Editura „Lexon-Prim”, 2021, Ediția XXXII, pp. 259-263. ISBN 978-9975-50-269-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective Ediția XXXII, 2021 |
||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" Chişinău, Moldova, 21-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.953.5 | ||||||
Pag. 259-263 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning has been and remains a central theme for psychology and psychological research, due to the complexity and importance of this process for the evolution of our society. Learning is a complex mental activity of acquiring skills and knowledge training and assimilation of social experiences, that leads to the development of a personality. The educational system of the future will be based on self-learning as a dominant form of education with teachers as counselors or consultants, creative-cognitive education replacing traditional education. |
||||||
Cuvinte-cheie effective learning, personality, creative-cognitive education |
||||||
|