Stiluri de învățare și dimensiuni ale psihoigienei mintale.
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
356 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.953.5 (8)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
GLAVAN, Aurelia, ARSENOV, Gabriela. Stiluri de învățare și dimensiuni ale psihoigienei mintale.. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, 21-22 octombrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Editura „Lexon-Prim”, 2021, Ediția XXXII, pp. 259-263. ISBN 978-9975-50-269-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
Ediția XXXII, 2021
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
Chişinău, Moldova, 21-22 octombrie 2021

Stiluri de învățare și dimensiuni ale psihoigienei mintale.

CZU: 159.953.5

Pag. 259-263

Glavan Aurelia, Arsenov Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Learning has been and remains a central theme for psychology and psychological research, due to the complexity and importance of this process for the evolution of our society. Learning is a complex mental activity of acquiring skills and knowledge training and assimilation of social experiences, that leads to the development of a personality. The educational system of the future will be based on self-learning as a dominant form of education with teachers as counselors or consultants, creative-cognitive education replacing traditional education.

Cuvinte-cheie
effective learning, personality, creative-cognitive education