Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:371.333+37.016:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia, CHIŞCA, Diana. Aspecte metodologice privind organizarea studiilor la distanță la disciplina chimie. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 109-119. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:371.333+37.016:004 | ||||||
Pag. 109-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este realizată în contextul organizării învățământului la distanță și abordează un șir de aspecte metodico-didactice de organizare eficientă a procesului educațional la disciplina Chimie. Studierea disciplinelor domeniului STEM (științe, tehnologie, inginerie, matematică) ca sistem de învățământ cu un grad înalt de conexiuni interdisciplinare, necesită stăpânirea în primul rând a competențelor tehnologice și vizează dezvoltarea științifică și creativitatea tehnică a elevilor, aspecte de o importanță majoră, ce necesită a fi asigurate în cadrul desfășurării orelor la distanță. Informația metodică prezentată, este corelată cu rezultatele unui studiu sociologic, efectuat pe un eșantion de 1194 de elevi din diferite instituții din RM, care au desfășurat pe parcursul anului de studii 2020-2021 orele în format online. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ online, învățare asincronă, învățare sincronă, învăţare activă, învățare constructivă, învățare interactivă, abordare STEM, TIC, online learning, asynchronous learning, synchronous learning, active learning, constructive learning, interactive learning, STEM approach, tic |
||||||
|