Aspecte metodologice privind organizarea studiilor la distanță la disciplina chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
412 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 15:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:371.333+37.016:004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233)
SM ISO690:2012
ROTARI, Natalia, CHIŞCA, Diana. Aspecte metodologice privind organizarea studiilor la distanță la disciplina chimie. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 109-119. ISBN 978-9975-76-369-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Aspecte metodologice privind organizarea studiilor la distanță la disciplina chimie

CZU: 37.018.43:371.333+37.016:004

Pag. 109-119

Rotari Natalia, Chişca Diana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Lucrarea este realizată în contextul organizării învățământului la distanță și abordează un șir de aspecte metodico-didactice de organizare eficientă a procesului educațional la disciplina Chimie. Studierea disciplinelor domeniului STEM (științe, tehnologie, inginerie, matematică) ca sistem de învățământ cu un grad înalt de conexiuni interdisciplinare, necesită stăpânirea în primul rând a competențelor tehnologice și vizează dezvoltarea științifică și creativitatea tehnică a elevilor, aspecte de o importanță majoră, ce necesită a fi asigurate în cadrul desfășurării orelor la distanță. Informația metodică prezentată, este corelată cu rezultatele unui studiu sociologic, efectuat pe un eșantion de 1194 de elevi din diferite instituții din RM, care au desfășurat pe parcursul anului de studii 2020-2021 orele în format online.

The paper is realized in the context of organizing distance learning and approaches a number of methodological and didactic aspects of efficient organization of the educational process in Chemistry. The study of STEM disciplines (science, technology, engineering, mathematics) as an education system, with a high degree of interdisciplinary connections, requires first, mastery of technological skills and aims at scientific development and technical creativity of students, aspects of a major importance, that need to be ensured during the distance/online learning. The presented methodical information is correlated with the results of a sociological study, performed on a sample of 1194 students, from different institutions in the Republic of Moldova, who realized online classes during the 2020-2021 academic year.

Cuvinte-cheie
învăţământ online, învățare asincronă, învățare sincronă, învăţare activă, învățare constructivă, învățare interactivă, abordare STEM, TIC,

online learning, asynchronous learning, synchronous learning, active learning, constructive learning, interactive learning, STEM approach, tic