Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-17 19:09 |
SM ISO690:2012 FILIPOV, Valeriu, NASTAS, Natalia. Calitatea proiectării lecţiei de educaţie fizică: probleme şi soluţii. In: Sport. Olimpism. Sănătate, 19-21 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura USEFS, 2019, Ediția 4, pp. 49-51. ISBN 978-9975-131-76-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sport. Olimpism. Sănătate Ediția 4, 2019 |
||||||
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate" Chişinău, Moldova, 19-21 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa activităţii profesionale pedagogice constituie pentru orice profesor un obiectiv al manifestării profesionale. Lecţia de educație fizică este o activitate didactică “permanent modificabilă”, care îi solicită profesorului adaptări permanente, în funcţie de reacţia elevilor la conţinuturile programei curriculare, care s-au realizat în corespundere cu prevederile Codului Educaţiei al Republicii Moldova (2014), Cadrului de referinţă al curriculumului Naţional (2017) cu recomandările Consiliului Europei privind competenţele-cheie pentru învăţarea pe tot parcursul vieţii (Bruxelles, 22 mai 2018), la fel la completarea tipurilor de activităţi de învăţare prin utilizarea diferitor instrumente de învăţare prin structurarea unui sistem tematic de lecţii alocat unei unităţi de învăţare. The efficiency of the pedagogical professional activity constitutes for any teacher an objective of the professional manifestation. The lesson of physical education is a didactic activity "Permanently changeable", which requires the teacher permanent adaptations depending on the students' reaction to the contents of the curricular program, which was carried out in accordance with the provisions of the Education Code of the Republic of Moldova (2014); The reference framework of the National Curriculum (2017) of the Council of Europe recommendations on key competences for lifelong learning (Brussels, May 22, 2018), as well as completing the types of learning activities by using different learning tools by structuring a system thematic of lessons assigned to a learning unit. |
||||||
Cuvinte-cheie proiectare a lecţiei, tehnologii profesionale, metode de desfăşurare a lecţiei, mijloace didactice, activitate creativă, reformă curriculară, sistem tematic, lesson projecting, professional technologies, methods of conducting the lesson, teaching methods, creative activity, curricular reform, thematic system |
||||||
|