Reforma curriculară – model de revigorare a învăţământului universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
293 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-28 02:42
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Reforma curriculară – model de revigorare a învăţământului universitar. In: Probleme moderne de dezvoltare ale Uniunii Europene şi relaţiile dintre Republica Moldova şi UE, 24-25 noiembrie 2016, Chişinău. Chişinău: Tipografia Cavaioli, 2016, pp. 254-259. ISBN 978-9975-3005-4-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme moderne de dezvoltare ale Uniunii Europene şi relaţiile dintre Republica Moldova şi UE 2016
Conferința "Probleme moderne de dezvoltare ale Uniunii Europene şi relaţiile dintre Republica Moldova şi UE"
Chişinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2016

Reforma curriculară – model de revigorare a învăţământului universitar


Pag. 254-259

Silistraru Nicolae1, Căpăţînă Sofia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2021


Rezumat

The qualificative improvement of the system and the educational process can be a form of scientific research, its aim being the explanation, the optimization, the melioration and the innovation of the academic educational domain. The modernization of the educational path implies the modernization of the curricular part not only at the level of educational strategies, but also at the level of facilities and, primarily at the level of human resources' development that are part of this complex process. Therefore, only a correlation at all levels can be productive to the educational endeavour.

Cuvinte-cheie
curriculum, curricular reform, academic framework, projection, academic management, types of aptness