Impactul lecturii asupra formării competențelor comunicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
490 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 17:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
028.1+821.09 (1)
Biblioteconomie (695)
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (3053)
SM ISO690:2012
STRĂJESCU, Natalia. Impactul lecturii asupra formării competențelor comunicative. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 2, 20 mai 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 2, pp. 138-141. ISBN 978-9975-76-367-7 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 2, 2021
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
2, Chişinău, Moldova, 20 mai 2021

Impactul lecturii asupra formării competențelor comunicative

CZU: 028.1+821.09

Pag. 138-141

Străjescu Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2021


Rezumat

Actul lecturii are un impact definitoriu asupra dezvoltării competențelor de comunicare. Astăzi, când tehnologiile digitale au pus stăpânire pe existența și activitățile noastre, când televiziunile ne proiectează într-o lume coloră a vizualului, tot mai mult se pune accent pe promovarea lecturii în rândul tinerilor și ruperea de aceste comodități, primordial fiind actul de comunicare.

The act of reading has a defining impact on the development of communication skills. Today, when digital technologies have taken over our existence and activities, when televisions lead us into acolorful world of visuals, more and more emphasis is placed on promoting reading among young people and breaking these conveniences, the act of communication being the most crucial.

Cuvinte-cheie
lectură, comunicare, competențe, literatură, imaginaţie, creativitate,

reading, communication, skills, literature, imagination, creativity.