Articolul precedent |
Articolul urmator |
541 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 13:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6 (1072) |
Psihologie socială (1000) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia, SILISTRARU, Nicolae. Competenţa de anticipare a riscului în contextul schimbărilor sociale. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 221-228. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6 | ||||||
Pag. 221-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul din scopul de baza al învăţământului universitar este pregătirea specialiştilor pentru viitor, care în ritmul accelerat al schimbărilor şi problematica lumii contemporane are necesitatea de a pregăti generaţii în vederea anticipării riscului. Atunci, când nu este cunoscută esenţa riscului, beneficiarul educaţional, ca viitoare resursă umană, nu participă la acţiuni de decizie sau de a se adapta la schimbările produse în societatea din care face parte. Din contra poate face erori sau bloca activitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie anticipare, risc, competenţă, fenomen social |
||||||
|