Managementul furiei în cadrul organizațiilor de muncă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
556 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 16:10
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ, LUNGU, Viorelia. Managementul furiei în cadrul organizațiilor de muncă. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 2, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 2, pp. 170-176. ISBN 978-9975-45-703-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 2, 2021
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovare din perspectiva eticii globale"
2, Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Managementul furiei în cadrul organizațiilor de muncă

Rage management in work organizations


Pag. 170-176

Simion Dănuţ, Lungu Viorelia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2021


Rezumat

Anger is so widespread that it is no longer an isolated phenomenon. Usually anger occurs when someone does something that we think is unfair to us or to the people who we care about. But anger can also be healthy when we use its energy for some positive purposes. But in the long run, getting upset can be a high-risk and high-cost strategy. As a general rule, we can name that there are two aspects to managing your own anger: learning how to manage anger and how to manage the moment, and assimilating long-term strategies to avoid angry and tricky moments.

Furia este atât de larg răspândită încât de mult nu mai este un fenomen izolat. Furia apare de obicei atunci când cineva face ceva despre care credem că este nedrept pentru noi sau pentru persoanele de care ne pasă. Furia însă poate fi și sănătoasă atunci când îi folosim energia în scopuri pozitive. Furia este o emoție intensa, trăita ca o supărare foarte mare ce se poate manifesta in doua moduri: in exterior și in interior. Pe termen lung însă a te supăra poate fi o strategie cu risc mare și cu costuri ridicate. Ca regulă generală există două aspecte pentru gestionarea propriei furiei: învățând cum să o gestionăm și cum să gestionăm momentul și să asimilăm strategii pe termen lung pentru evitarea momentelor furioase.

Cuvinte-cheie
anger, anger management, labor organizations, avoiding anger,

furia, managementul furiei, organizațiile de muncă, evitarea furiei