Articolul precedent |
Articolul urmator |
556 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 16:10 |
SM ISO690:2012 SIMION, Dănuţ, LUNGU, Viorelia. Managementul furiei în cadrul organizațiilor de muncă. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 2, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 2, pp. 170-176. ISBN 978-9975-45-703-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovare din perspectiva eticii globale" 2, Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 170-176 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Anger is so widespread that it is no longer an isolated phenomenon. Usually anger occurs when someone does something that we think is unfair to us or to the people who we care about. But anger can also be healthy when we use its energy for some positive purposes. But in the long run, getting upset can be a high-risk and high-cost strategy. As a general rule, we can name that there are two aspects to managing your own anger: learning how to manage anger and how to manage the moment, and assimilating long-term strategies to avoid angry and tricky moments. |
||||||
Cuvinte-cheie anger, anger management, labor organizations, avoiding anger, furia, managementul furiei, organizațiile de muncă, evitarea furiei |
||||||
|