Bazele de cunoştinţe - instrument al managementului inteligent
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
851 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.89:005.94 (1)
Inteligență artificială (312)
Tipuri de management (318)
SM ISO690:2012
STURZA, Alexei. Bazele de cunoştinţe - instrument al managementului inteligent . In: Administrarea Publică, 2010, nr. 1(65), pp. 167-173. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(65) / 2010 / ISSN 1813-8489

Bazele de cunoştinţe - instrument al managementului inteligent
CZU: 004.89:005.94

Pag. 167-173

Sturza Alexei
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Knowledge bases evolved from databases. Knowledge bases are the nucleus of intelligent and knowledge management systems of learning organizations. Actual knowledge bases sen>e as a foundation for designing, exploring, and develop­ ing corporate web portals of learning organizations.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Bazele de cunoştinţe - instrument al managementului inteligent
">
<meta name="citation_author" content="Sturza Alexei">
<meta name="citation_publication_date" content="2010/03/01">
<meta name="citation_journal_title" content="Administrarea Publică">
<meta name="citation_volume" content="65">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="167">
<meta name="citation_lastpage" content="173">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/22.BAzele%20de%20cunoastere_Instrument%20al%20managementului%20inteligent.pdf">