Aplicarea metodelor vizuale de predare la studierea cursurilor universitare în scopul dezvoltării competențelor digitale și de programare ale studenților din domeniul IT și non-IT
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
573 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 13:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (76)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2602)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4239)
SM ISO690:2012
SKUTNIȚKI, Olesea, POPOV, Lidia. Aplicarea metodelor vizuale de predare la studierea cursurilor universitare în scopul dezvoltării competențelor digitale și de programare ale studenților din domeniul IT și non-IT. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 313-320. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Aplicarea metodelor vizuale de predare la studierea cursurilor universitare în scopul dezvoltării competențelor digitale și de programare ale studenților din domeniul IT și non-IT

CZU: 378.147:004

Pag. 313-320

Skutnițki Olesea, Popov Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În acest articol se descriu metodele vizuale de predare, aplicate la studierea cursurilor universitare, în scopul dezvoltării atât a competențelor digitale, cât și a competențelor de programare din diverse domenii de activitate, deoarece nu poți dezvolta competențe de programare, dacă nu le deții pe cele digitale. Deliberat, cursurile universitare sunt primordiale în ceea ce ține de sistemul de predare/învățare prin aplicarea diferitor metode vizuale de predare.

The present article outlines the visual teaching methods applied to the study of university courses aiming at the development of both digital and programming skills in various fields of activity bearing in mind that learners cannot develop programming skills unless they master the digital ones. Deliberately, university courses are paramount in terms of the teaching / learning system by applying different visual teaching methods.

Cuvinte-cheie
metode vizuale de predare, competenţe digitale, competențe de programare, domeniul IT, domeniul non-IT, vizibilitate, cursuri universitare.,

visual teaching methods, Digital skills, programming skills, IT field, non-IT field, visibility, university courses.