Articolul precedent |
Articolul urmator |
577 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 07:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016[004+51] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060) |
Matematică (1688) |
SM ISO690:2012 MAFTEA, Serghei. Idealul educațional și misiunea educației prin prisma conceptului STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 114-117. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016[004+51] | ||||||
Pag. 114-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea de faţă reprezintă o încercare de a fundamenta implementarea educaţiei STEAM prin referire la impactul tehnologic de moment şi necesitatea în vederea integrării elevului cu condiţiile actuale de viaţă. În aşa fel contribuind la oferirea către profesori, elevi şi tuturor celor interesaţi, care sunt încă în căutarea de modalităţi de a percepe şi a anticipa perspectivele de dezvoltare a societăţii prin spectrul propriei evoluţii a faptului că conceptul STEAM reprezintă un mijloc extrem de util în acest sens din diferite perspective de modelare a situaţiilor de fapt aferente existenţei societăţii umane. Astfel, articolul este dedicat constatării, folosind prevederile legislative naţionale, că implementarea abordării educaţionale STEAM se aliniază atingerii idealului educațional şi a misiunii educaţiei. Problema pusă în discuţie a fost aleasă din perspectiva asocierii acesteia cu recomandările europene şi prevederile educaţionale internaţionale cu privire la educaţia STEAM. Totodată se menţionează şi necesitatea menținerea preferinţelor profesorilor şi a elevilor în spectrul instrumentarului propus de Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru realizarea de abordări ce se referă nu numai la subiecte pur matematice, cu scopul îmbunătățirii mult mai mare a percepţiei conceptului STEAM. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, TIC, matematică, educaţie, STEAM, ICT, mathematics, educations. |
||||||
|