Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-10 22:10 |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Гендерный аспект научно-творческого восприятия онлайн-лекций. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 200-212. ISBN 978-9975-76-349-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.4, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 200-212 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează aspectul gender privind percepția științifico-creativă a prelegerii online. Percepția de gen a unei prelegeri online este capacitatea reprezentanților diferitelor sexe de a înțelege esența a ceea ce este studiat online, de a-l conecta cu ceea ce este deja cunoscut, de a-i cunoaște manifestările, proprietățile, metodele de aplicare. În cursul ascultării prelegerilor online, caracteristicile de gen ale studenților se manifestă prin determinarea tipului percepției sale a prelegerii online. Percepția studentului a unei prelegeri online poate fi atât explicită, cât și implicită. Explicitatea este un tip de percepție, care se caracterizează prin prezența unui sens deschis, clar, distinct în declarațiile ascultătorilor-studenți ai prelegerii și înțeles necondiționat de toată lumea. Percepția implicită - ca un fel de percepție, este opusul percepției explicite, care se caracterizează prin prezența unui sens ascuns, neclar în declarațiile ascultătorilor-studenți ai prelegerii și cu siguranță dificil de înțeles pentru toată lumea. Prelegerea online organizează atât activitatea titularului de curs universitar pentru predarea online, cât și ale studentului. Studentul percepe nu doar conținutul prelegerii online elaborat de cadrul didactic universitar, cât și abilitatea cu care autorul textului online a putut să-și imagineze potențialul studentului-online. |
||||||
Cuvinte-cheie percepția prelegerii, perceptibilitatea, percepția de gen, percepția implicită, percepția explicită, percepția științifico-creativă, prelegere online. |
||||||
|