Consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
620 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 18:07
SM ISO690:2012
GLAVAN, Aurelia. Consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 164-173. ISBN 978-9975-76-349-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.4, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice


Pag. 164-173

Glavan Aurelia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

Nowadays, stress has become a widespread phenomenon. Stress is seen as a response to a situation where the individuals are unable to fulfill the requirements that are expected of them. Occupational Stress is not just the workplace pressure, it is a life-changing factor and needs to be viewed from a number of perspectives: workload, workplace relationships, organizational structure and climate, role ambiguity and conflict of interest, opportunities for career development, work-family relationship. Stress can manifest itself in various ways. The symptoms of stress can be divided into three main groups: physiological, psychological and behavioral

Cuvinte-cheie
Consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice