Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
343 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 14:22
SM ISO690:2012
BALAN, Aurelia. Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 22-35. ISBN 978-9975-76-349-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.4, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică


Pag. 22-35

Balan Aurelia12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

În this article are analyzed the definitions of innovation by authors from different geographical areas and is highlighted the pedagogical aspect of the targeted concept; are specified the dimensions of the innovation and described the categories of innovations, which are specific to the educational process, also are analyzed, the essential forms of pedagogical innovation: macro-educational innovation and micro-educational innovation.

Cuvinte-cheie
Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică