Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 14:22 |
SM ISO690:2012 BALAN, Aurelia. Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 22-35. ISBN 978-9975-76-349-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.4, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În this article are analyzed the definitions of innovation by authors from different geographical areas and is highlighted the pedagogical aspect of the targeted concept; are specified the dimensions of the innovation and described the categories of innovations, which are specific to the educational process, also are analyzed, the essential forms of pedagogical innovation: macro-educational innovation and micro-educational innovation. |
||||||
Cuvinte-cheie Incursiune în evoluția conceptului inovație pedagogică |
||||||
|