Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
568 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 22:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, PERLIMAN, Victoria. Conceptul de paradigmă în științele educației: analize și reflecții.. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 17-22. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.03 | ||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 17-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă a fost abordat conceptul de paradigmă educațională. S-au determinat o serie de clasificări ale paradigmelor de la începutul secolului al XXI-lea. Au fost analizate concepții ale marilor cercetători, precum Th. Kuhn, E. Joița, T. Callo etc., devenind explicită necesitatea de a readuce în atenţie publică interesul faţă de noile discursuri originale privind filosofia educației. |
||||||
Cuvinte-cheie model, teorie, concept, paradigmă, paradigmă educaţională, tipologie, reforma, schimbare de paradigmă etc, model, theory, concept, paradigm, educational paradigm, typology, reform, paradigm shift, etc |
||||||
|