Considerații cu privire la conexiunile interdisciplinare dintre geografie – matematică – informatică/TIC
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
423 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-28 12:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2[91+51+004] (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1400)
Matematică (1686)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253)
SM ISO690:2012
PÎNTEA, Amelia, PÎNTEA, Sorin Adi. Considerații cu privire la conexiunile interdisciplinare dintre geografie – matematică – informatică/TIC. In: Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, pp. 66-75. ISBN 978-9975-76-355-4 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice 2021
Seminarul "Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Considerații cu privire la conexiunile interdisciplinare dintre geografie – matematică – informatică/TIC

CZU: 001.2[91+51+004]

Pag. 66-75

Pîntea Amelia, Pîntea Sorin Adi
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 octombrie 2021


Rezumat

In the current context of the Covid 19 pandemic, when the hours dedicated to student education have moved to the online environment, it is increasingly difficult for the teacher to provide the student with the motivation to memorize certain information, to study and interpret certain data, to dedicate time to study without resorting to technology, search engines on the Internet, an interdisciplinary approach to the content provided in school curricula and last but not least to digital competence developed in students in recent times.

Cuvinte-cheie
interdisciplinarity, geography, mathematics, informatics