Articolul precedent |
Articolul urmator |
423 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-28 12:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2[91+51+004] (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1400) |
Matematică (1686) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253) |
SM ISO690:2012 PÎNTEA, Amelia, PÎNTEA, Sorin Adi. Considerații cu privire la conexiunile interdisciplinare dintre geografie – matematică – informatică/TIC. In: Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, pp. 66-75. ISBN 978-9975-76-355-4 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice 2021 | ||||||
Seminarul "Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2[91+51+004] | ||||||
Pag. 66-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the current context of the Covid 19 pandemic, when the hours dedicated to student education have moved to the online environment, it is increasingly difficult for the teacher to provide the student with the motivation to memorize certain information, to study and interpret certain data, to dedicate time to study without resorting to technology, search engines on the Internet, an interdisciplinary approach to the content provided in school curricula and last but not least to digital competence developed in students in recent times. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinarity, geography, mathematics, informatics |
||||||
|