Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
319 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 10:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:373+378 (2) |
Educație (14782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
SM ISO690:2012 NASTAS, Natalia, FILIPOV, Valeriu, DUMITRU, Răzvan Constantin. Portofoliul - parte componentă a sistemului de evaluare a competenţelor cognitive ale elevilor şi studenților. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2020, nr. 36(2), pp. 205-208. ISSN 1857-4114. DOI: https://doi.org/10.52449/1857-4114.2020.36-2.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 36(2) / 2020 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52449/1857-4114.2020.36-2.13 | ||||||
CZU: 371.26:373+378 | ||||||
Pag. 205-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Portofoliul pentru toate obiectele de studii din sistemul preuniversitar şi universitar are un rol important în procesul educațional, fiind justificat prin necesitatea de a măsura eficienţa procesului de instruire, de a obține informații relevante privind rezultatele elevilor şi ale studenților. Portofoliul oferă feedback-ul necesar tuturor celor implicaţi în educație, el reprezentând un ansamblu de acţiuni şi operaţii, care creează buna dispoziţie, trezeşte motivaţia de a cerceta, de a descoperi şi de a însuşi noi conţinuturi în mod independent sau în cooperare. Portofoliul este realizat într-un anumit context, care depinde foarte mult de vârsta celui care-l întocmește, de specificul disciplinei, de nivelul taxonomic al factorilor care determină alegerea strategiei didactice de către profesor. Portofoliul confirmă ceea ce ştiu elevii/studenţii şi ceea ce sunt capabili ei să facă. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate didactică, educaţie, dezvoltare, portofoliu, autoinstruire, evaluare, autoevaluare, Comunicari, recuperare, dezvoltare |
||||||
|