Instrumentele marketingului intern în cadrul întreprinderilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
315 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 15:44
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Instrumentele marketingului intern în cadrul întreprinderilor. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 52-55. ISBN 978-9975-50-215-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE"
Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017

Instrumentele marketingului intern în cadrul întreprinderilor


Pag. 52-55

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2021


Rezumat

Le marketing interne nous met devant une approche stratégique et est étroitement lié à la gestion des ressources humaines. Afin que le marketing interne soit effectivement exercé, des précisions sont nécessaires au niveau de sa définition. Malgré le développement rapide de la littérature relative au marketing interne, peu d‘organisations appliquent dans la pratique ce concept. L‘article indique les activités du marketing interne au sein des organisations. L‘article vise à identifier et agir sur les outils de marketing interne à l‘entreprise.

Cuvinte-cheie
gestion des ressources humaines, marketing des ressources humaines, marketing interne, clients internes