Criterii de selectare și apreciere a eficienței mijloacelor publicitare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
269 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-11 01:31
SM ISO690:2012
RUSU, Natalia. Criterii de selectare și apreciere a eficienței mijloacelor publicitare. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 42-46. ISBN 978-9975-50-215-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE"
Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017

Criterii de selectare și apreciere a eficienței mijloacelor publicitare


Pag. 42-46

Rusu Natalia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2021


Rezumat

The purpose is to argue the importance of advertising media and to shape the selection and appreciation of advertising efficiency. In order to achieve this goal, the following objectives were outlined: delimitation of the theoretical concepts and legislative aspects regarding advertising means, illustration of advertising budget calculation, enterprise performance analysis, analysis of internal and external environmental factors on the advertising activity of the enterprise.



Cuvinte-cheie
Advertising, advertising activity, promotion policy, advertising budget