Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 01:31 |
SM ISO690:2012 RUSU, Natalia. Criterii de selectare și apreciere a eficienței mijloacelor publicitare. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 42-46. ISBN 978-9975-50-215-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE" Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose is to argue the importance of advertising media and to shape the selection and appreciation of advertising efficiency. In order to achieve this goal, the following objectives were outlined: delimitation of the theoretical concepts and legislative aspects regarding advertising means, illustration of advertising budget calculation, enterprise performance analysis, analysis of internal and external environmental factors on the advertising activity of the enterprise. |
||||||
Cuvinte-cheie Advertising, advertising activity, promotion policy, advertising budget |
||||||
|