Aspecte privind marca şi brandul. Implicaţii asupra valorii organizaţiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
317 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 15:19
SM ISO690:2012
PĂNOIU, Laura, PETRIA, Licuţa. Aspecte privind marca şi brandul. Implicaţii asupra valorii organizaţiei. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 23-26. ISBN 978-9975-50-215-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE"
Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017

Aspecte privind marca şi brandul. Implicaţii asupra valorii organizaţiei


Pag. 23-26

Pănoiu Laura, Petria Licuţa
 
Universitatea „Constantin Brâncoveanu” din Piteşti, Filiala Brăila
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2021


Rezumat

In the Romanian business world, the terms "trademark" and "brand" are commonly used, but practice has demon-strated and still demonstrates (proves) that the meaning of these terms is not correctly understood, ―trademark‖ being often confused with ―brand‖. It has been written a lot about this subject, but no matter how this issue has been approached, it was not possible to eliminate all the blurring about the meaning of these terms, and sometimes the existing misunderstanding has deepened. The paper‘s aim is to clarify some simple elements regarding the trademark and the brand, paying attention as well to the positive impact on organization in having a branding capital.

Cuvinte-cheie
trademark, brand, the value of company