Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 15:19 |
SM ISO690:2012 PĂNOIU, Laura, PETRIA, Licuţa. Aspecte privind marca şi brandul. Implicaţii asupra valorii organizaţiei. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 23-26. ISBN 978-9975-50-215-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE" Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the Romanian business world, the terms "trademark" and "brand" are commonly used, but practice has demon-strated and still demonstrates (proves) that the meaning of these terms is not correctly understood, ―trademark‖ being often confused with ―brand‖. It has been written a lot about this subject, but no matter how this issue has been approached, it was not possible to eliminate all the blurring about the meaning of these terms, and sometimes the existing misunderstanding has deepened. The paper‘s aim is to clarify some simple elements regarding the trademark and the brand, paying attention as well to the positive impact on organization in having a branding capital. |
||||||
Cuvinte-cheie trademark, brand, the value of company |
||||||
|