Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 0 |
SM ISO690:2012 KOZIR, Alla. Acmeological dimension of professional skills of teachers of artistic disciplines. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 22. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reveals peculiarities of formation of professional skills of teachers of artistic disciplines in acmeological aspect. Deals with the specific forma-tion of professional skills of experts in the context of personal acmeological forma-tion and creative self-realization in practice. Acmeological thesis there is determi-ned pedagogical conditions and factors that contribute to teacher professional skill. |
||||||
Cuvinte-cheie acmeological strategies, professional skills, future teachers of artistic disciplines, personal development, creative self-realization, акмеологічні стратегії, професійна майстерність, майбутні викладачі мистецьких дисциплін, особистісний розвиток, творча самореалізація |
||||||
|