Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
794 81 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 23:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.8:334 (3) |
Management (1905) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (995) |
SM ISO690:2012 NASTASĂ, Anca-Mihaela. Managerul de proiect – competențe și roluri specifice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 69-75. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.69-75 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.69-75 | ||||||
CZU: 005.8:334 | ||||||
Pag. 69-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managerul de proiect reprezintă „cheia succesului” în orice activitate socială, în general, în zona cercetării și perfecționării educaționale, în mod special. El este cel capabil să conducă instituția / organizația școlară preuniversitară prin valorificarea optimă a resurselor psihologice și sociale ale tuturor membrilor acesteia. Sub conducerea sa, acești membrii, care au calitatea de actori ai educației, devin eficienți prin faptul că „nu lucrează unul pentru altul, ci unul cu altul. Managerul de proiect cultivă sentimentul încrederii în forțele proprii ale echipei pe care o conduce pentru îndeplinirea unor scopuri și obiective comune. Acest sentiment transmis echipei și grupurilor care o compun reflectă calitățile managerului de proiect, definite în termeni de leadership, la nivelul unui produs superior exprimat în termenii unei formule care asamblează și sintetizează: angajamentul x caracterul x competența x consecvența x coeziunea (liderului și a echipei condusă eficient). |
||||||
Cuvinte-cheie manager, manager de proiect, proiect, competențe, roluri, manager, project manager, project, skills, roles |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v24i2.69-75</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Nastasă, A.</creatorName> <affiliation>Grădiniţa Roza Venerini, Bacău , România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Managerul de proiect – competențe și roluri specifice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>manager</subject> <subject>manager de proiect</subject> <subject>proiect</subject> <subject>competențe</subject> <subject>roluri</subject> <subject>manager</subject> <subject>project manager</subject> <subject>project</subject> <subject>skills</subject> <subject>roles</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>005.8:334</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021-07-07</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Managerul de proiect reprezintă „cheia succesului” în orice activitate socială, în general, în zona cercetării și perfecționării educaționale, în mod special. El este cel capabil să conducă instituția / organizația școlară preuniversitară prin valorificarea optimă a resurselor psihologice și sociale ale tuturor membrilor acesteia. Sub conducerea sa, acești membrii, care au calitatea de actori ai educației, devin eficienți prin faptul că „nu lucrează unul pentru altul, ci unul cu altul. Managerul de proiect cultivă sentimentul încrederii în forțele proprii ale echipei pe care o conduce pentru îndeplinirea unor scopuri și obiective comune. Acest sentiment transmis echipei și grupurilor care o compun reflectă calitățile managerului de proiect, definite în termeni de leadership, la nivelul unui produs superior exprimat în termenii unei formule care asamblează și sintetizează: angajamentul x caracterul x competența x consecvența x coeziunea (liderului și a echipei condusă eficient).</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The project manager is the "key to success" in any social activity, in general, in the area of research and educational development, in particular. He is the one able to lead the pre-university school institution / organization by making the best use of the psychological and social resources of all its members. Under his leadership, these members, who have the quality of actors of education, become efficient by the fact that “they do not work for each other, but with each other. The project manager cultivates a sense of self-confidence in the team he leads to achieve common goals and objectives. This feeling transmitted to the team and its groups reflects the qualities of the project manager, defined in terms of leadership, at the level of a superior product expressed in terms of a formula that assembles and synthesizes: commitment x character x competence x consistency x cohesion (leader and team conducted efficiently)</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>