Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 22:49 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Tatiana. Pedagogizarea parinţilor în vederea eucării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 249-254. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 249-254 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article sets off more forms of collaboration between school and family , that contributes to the parents’ pedagogical learning, viewing a correct education for children with special requirements. Through these forms of collaboration can be enumared the following: the individual consultations and group consultations for the parents, visits in the family, meetings with parents, lectureships with parents etc. |
||||||
|