Pedagogizarea parinţilor în vederea eucării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 22:49
SM ISO690:2012
GÎNJU, Tatiana. Pedagogizarea parinţilor în vederea eucării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 249-254. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Pedagogizarea parinţilor în vederea eucării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale


Pag. 249-254

Gînju Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The article sets off more forms of collaboration between school and family , that contributes to the parents’ pedagogical learning, viewing a correct education for children with special requirements. Through these forms of collaboration can be enumared the following: the individual consultations and group consultations for the parents, visits in the family, meetings with parents, lectureships with parents etc.