Repere teoretico-aplicative privind eficientizarea activităţii cadrului didactic de sprijin
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 12:52
SM ISO690:2012
NACAI, Lilia. Repere teoretico-aplicative privind eficientizarea activităţii cadrului didactic de sprijin. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 220-228. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Repere teoretico-aplicative privind eficientizarea activităţii cadrului didactic de sprijin


Pag. 220-228

Nacai Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The article reflects the behaviors experimental research in terms of gender differences - useful item for teacher support in the view of performing of professional duties. It is important to highlight investigations that reflect the differences in solving conflicts depending on many factors: identification with the gender role, age, the adults present or absence, the person with whom the subjects come into conflict as well as the results obtained within the research which can be used by the specialists in the field in order to streamline the activity.