Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 09:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:794 (1) |
Psihologie (3511) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1707) |
![]() ОРЛОВ, Дмитрий, КАЗАКУ, Даниела. Польза видеоигр: миф или реальность? In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 271-276. ISBN 978-9975-50-246-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții" Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:794 | ||||||
Pag. 271-276 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
With videogame addiction being added to the registry of mental disorders compiled by the World Health Organization recently, it is vital to pay close attention to the influence that videogames might have on teenagers. The current article dwells on the key benefits and drawbacks of videogames, focusing on the long-term outcomes of videogame addiction. A thorough meta-analysis of Western literature on videogame addiction has been completed to define the potential ways of approaching videogame addiction in the Republic of Moldova utilizing the experience of researchers from the United States. |
||||||
|