Articolul precedent |
Articolul urmator |
410 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:91 (1) |
Educație (14739) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (440) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 371-378. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.314.6:91 | ||||||
Pag. 371-378 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față este abordată necesitatea formării competenței de orientare în spațiul real prin proiect. Acesta poate fi o metodă alternativă, complementară de învatare și evaluare, puternic motivantă pentru copii deoarece proiectul vizează aspecte teoretice, aspecte practice din domenii variate și implică un volum sporit de activitați permițând respectarea particularităților de vârstă. De asemenea sunt evidențiate avantajele proiectului în formarea competențelor specifice geografiei dar și cunoștințele integrate competenței de orientare în spațiu/orizontul imediat ca întindere care conține pe de o parte obiecte, iar pe de altă parte întindere în care se derulează evenimente și acțiuni. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pătrașcu, A.</creatorName> <affiliation>Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-327-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.314.6:91</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articolul de față este abordată necesitatea formării competenței de orientare în spațiul real prin proiect. Acesta poate fi o metodă alternativă, complementară de învatare și evaluare, puternic motivantă pentru copii deoarece proiectul vizează aspecte teoretice, aspecte practice din domenii variate și implică un volum sporit de activitați permițând respectarea particularităților de vârstă. De asemenea sunt evidențiate avantajele proiectului în formarea competențelor specifice geografiei dar și cunoștințele integrate competenței de orientare în spațiu/orizontul imediat ca întindere care conține pe de o parte obiecte, iar pe de altă parte întindere în care se derulează evenimente și acțiuni.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the article presented we address the necessity of forming the competency of orientation in the real space through the project. This could be an alternative method, complimentary of studying and evaluating, strongly motivating for children because the project targets theoretical aspects and practical from various fields and implicates a high volum of activities, allowing the observance of age particularities. The project advantages in forming geographically specific competencies are well hilighlited as well as the integrated guidance knowledge of orientation in space as a stretch which contains on one side objects, and on the other side a stretch in which events and actions take place.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>