Oportunităţi de recuperare a copiilor cu CES prin muzică şi dans
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
772 96
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 12:49
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, NENOV, Ina. Oportunităţi de recuperare a copiilor cu CES prin muzică şi dans. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 288-293. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Oportunităţi de recuperare a copiilor cu CES prin muzică şi dans


Pag. 288-293

Haheu-Munteanu Eufrosinia, Nenov Ina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

This article describes dance and music therapies as some of the effective ways to work with children with special educational needs. Because of developmental specificity, other factors influencing development, imbalances and delays and / or various disabilities may develop in the child's development. The specialists involved in the rehabilitation of these children will find interesting examples for children with special educational needs to adapt more easily to society, feel selfaffirmation and promote their abilities

Cuvinte-cheie
special educational needs, music therapies