Utilizarea marketing-ului în domeniul tehnico-medical
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
893 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 14:42
SM ISO690:2012
GHERMAN, Valerian. Utilizarea marketing-ului în domeniul tehnico-medical. In: Revista ştiinţifico-practică ”Info-Med” , 2003, nr. 2, pp. 12-16. ISSN 1810-3936.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista ştiinţifico-practică ”Info-Med”
Numărul 2 / 2003 / ISSN 1810-3936

Utilizarea marketing-ului în domeniul tehnico-medical

Pag. 12-16

Gherman Valerian
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The author presents the integrative aspects, specific features and principles of marketing use in techno-medical domain. The necessity to uphold and implement modern methods of marketing is motivated by the achievement of marketing conception in techno-medical domain suggested by the author.

Cuvinte-cheie
techno-medical marketing