Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
893 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 14:42 |
SM ISO690:2012 GHERMAN, Valerian. Utilizarea marketing-ului în domeniul tehnico-medical. In: Revista ştiinţifico-practică ”Info-Med” , 2003, nr. 2, pp. 12-16. ISSN 1810-3936. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista ştiinţifico-practică ”Info-Med” | ||||||
Numărul 2 / 2003 / ISSN 1810-3936 | ||||||
|
||||||
Pag. 12-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author presents the integrative aspects, specific features and principles of marketing use in techno-medical domain. The necessity to uphold and implement modern methods of marketing is motivated by the achievement of marketing conception in techno-medical domain suggested by the author. |
||||||
Cuvinte-cheie techno-medical marketing |
||||||
|