Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334:174 (1) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (406) |
SM ISO690:2012 STAN, Valentina, ȚURCANU, Alina. Eticheta de afaceri: principii de bază și aspecte socioculturale. In: Moldoscopie, 2020, nr. 4(91), pp. 120-126. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 4(91) / 2020 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).12 | ||||||
CZU: 334:174 | ||||||
Pag. 120-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Respectarea etichetei de serviciu implică sprijin și asistență reciprocă, politețe și angajament în afaceri. Deci, nu ar trebui să întârziați la întâlniri, să transferați o parte din sarcinile dvs. colegilor, să uitați de promisiunile făcute. Astfel, regulile etichetei de serviciu sunt elementare și simple. Acestea sunt cunoscute de toată lumea, iar respectarea lor contribuie la îmbunătățirea relațiilor în colectiv, la eficiența muncii și la succesul personal al fiecărui angajat. Eticheta modernă și eticheta de birou din instituțiile publice se orientează spre un model unic de comportament, ca formă și conținut, al persoanelor oficiale și angajaților lor. Prin urmare, o atitudine binevoitoare față de oameni ar trebui să fie concepută estetic, deoarece orice intenție de a acționa rafinat și nobil, din punct de vedere al formei de exteriorizare, poate fi urâtă și ridicolă sau chiar să-și piardă semnificația nobilă și morală. |
||||||
Cuvinte-cheie sociocultură, etnocultura, etichetă de serviciu / de afaceri, etno-național, masculinitate – feminitate, socioculture, ethnoculture, service / business etiquette, ethno-national, masculinity-femininity, socioculture, ethnoculture, business etiquette/des affaires, ethno-national, masculinité-féminité, социокультура, этнокультура, служебный/бизнес этикет, этнонациональный, мужественность – женственность |
||||||
|