Provocările utilizării TIC în domeniul educației muzicale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
292 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-10 13:50
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Provocările utilizării TIC în domeniul educației muzicale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 148-150. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Provocările utilizării TIC în domeniul educației muzicale


Pag. 148-150

Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

Utilizarea Internetului şi a tehnologiilor digitale aduce schimbări importante în modul de a preda și modul de a învăţa. Învăţarea trebuie să treacă dincolo de sala de clasă şi să înglobeze discipline şi tehnologii complexe. De aceea, în învăţămîntul de astăzi actul învăţării este plasat înaintea predării, iar elevul este situat în centrul procesului de învăţămînt. Printre obiectivele principale ale educației se află şi acela de îmbunătăţire a procesului educațional, inclusiv la educația muzicală, utilizînd noile tehnologii multimedia.

Using of Internet and digital technologies bring significant changes in how to teach and how to learn. The learning must be beyond the classroom and encompass disciplines and complex technologies. Therefore, in the present-day education the act of learning is placed before the surrender, and the student is in the center of the educational process. Among the main objectives of education is to improve the educational process, including musical education, using new media technologies.