Articolul precedent |
Articolul urmator |
608 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 20:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:54 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4037) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2033) |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Natalia, CHIŞCA, Diana. Logica experimentului – inovare didactică în studierea disciplinelor chimice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 226-232. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:54 | ||||||
Pag. 226-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experimentul de laborator reprezintă performanţa didactică în procesul educațional modern de predare-învăţare-evaluare la disciplinele chimice, astfel actorul principal-studentul, trebuie nu numai să definească ceea ce el intuieşte sau foloseşte, ci să fie provocat să descopere ceea ce îl înconjoară, ceea ce se întâmplă în jurul său, pentru a soluţiona problemele cu care se confruntă. |
||||||
Cuvinte-cheie experiment chimic, virtual, chimia analitică, toxicologică, cadrul didactic, chemical experiment, virtual, analytical chemistry, toxicological chemistry, teaching staff |
||||||
|