Articolul precedent |
Articolul urmator |
1412 118 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1425) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian, CALLO, Tatiana, MARDARI, Angela. Competența transdisciplinară în procesul educațional. Aspecte metodologice și manageriale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 24-34. ISBN 978-9975-76-324-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016 | ||||||
Pag. 24-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Organizarea unui învățământ transdisciplinar presupune multă flexibilitate a activității și conduce la suprimarea diviziunii în domenii. El poate fi reprezentat prin problema care stă la baza învățării/formării atitudinilor și competențelor vitaliste ale elevilor; situația de învățare, care este un stimul pentru examinarea conținuturilor furnizate de disciplinele școlare selectate; secvențele de învățare, care sintetizează și precizează conținuturile în baza valorii lor în rezolvarea problemei și dezvăluirea noțiunii-cheie; disciplinele școlare „contribuabile” la formarea elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie viziune transdisciplinară, competență vitalistă, situaţie de învăţare, atitudine, proiectare transdisciplinară, proiect tipologic transdisciplinar |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ghicov, A.A.</dc:creator> <dc:creator>Callo, T.M.</dc:creator> <dc:creator>Mardari, A.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Organizarea unui învățământ transdisciplinar presupune multă flexibilitate a activității și conduce la suprimarea diviziunii în domenii. El poate fi reprezentat prin problema care stă la baza învățării/formării atitudinilor și competențelor vitaliste ale elevilor; situația de învățare, care este un stimul pentru examinarea conținuturilor furnizate de disciplinele școlare selectate; secvențele de învățare, care sintetizează și precizează conținuturile în baza valorii lor în rezolvarea problemei și dezvăluirea noțiunii-cheie; disciplinele școlare „contribuabile” la formarea elevului.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 5) 24-34</dc:source> <dc:subject>viziune transdisciplinară</dc:subject> <dc:subject>competență vitalistă</dc:subject> <dc:subject>situaţie de învăţare</dc:subject> <dc:subject>atitudine</dc:subject> <dc:subject>proiectare transdisciplinară</dc:subject> <dc:subject>proiect tipologic transdisciplinar</dc:subject> <dc:title>Competența transdisciplinară în procesul educațional. Aspecte metodologice și manageriale</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>