Educația pentru drepturile omului în învățământul primar: argumente și modalități de realizare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
361 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-13 21:44
SM ISO690:2012
ŞOVA, Tatiana. Educația pentru drepturile omului în învățământul primar: argumente și modalități de realizare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 2, 27 aprilie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediția 2-a, pp. 337-344. ISBN 978-9975-3260-0-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a, 2018
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
2, Bălți, Moldova, 27 aprilie 2018

Educația pentru drepturile omului în învățământul primar: argumente și modalități de realizare


Pag. 337-344

Şova Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2021


Rezumat

This article highlights the need of providing the human rights education in primary school. The arguments put forward emphasize that the child is the holder of rights and responsibilities, adults and the state have rights and obligations. The principles of human rights education are described; it is proposed the classification of the child’s rights according to the following categories: survival, development, protection and participation, the need to involve children in the monitoring of their rights.