Articolul precedent |
Articolul urmator |
340 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 00:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[347.44+341.217(4)UE]:366.1 (1) |
Obligații. Contracte. Convenții (461) |
Persoane și obiecte ale dreptului internațional (1006) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Lilia. Aspecte comparative ale prevederilor legislației Uniunii Europene și legislației Republicii Moldova privind obligația de informare a consumatorilor în cazul încheierii contractelor la distanță și celor negociate în afara spațiilor comerciale. In: Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional:: Culegerea comunicărilor, 1-2 octombrie 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, Vol.1, pp. 605-612. ISBN 978-9975-149-80-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional: Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional:" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [347.44+341.217(4)UE]:366.1 | ||||||
Pag. 605-612 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In order to promote the interests of consumers and to ensure a high level of consumer protection, the Union shall contribute to protecting the health, safety and economic interests of consumers, as well as to promoting their right to information, education and to organise themselves in order to safeguard their interests. Since 1987, the European Union applies the most stringent consumer protection rules in the world. Thus, there were adopted legislative acts regulating consumer rights, unfair commercial practices of companies in the domestic market towards consumers, abusive contractual clauses and passenger rights. |
||||||
|