Aspecte comparative ale prevederilor legislației Uniunii Europene și legislației Republicii Moldova privind obligația de informare a consumatorilor în cazul încheierii contractelor la distanță și celor negociate în afara spațiilor comerciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
340 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 00:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[347.44+341.217(4)UE]:366.1 (1)
Obligații. Contracte. Convenții (461)
Persoane și obiecte ale dreptului internațional (1006)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
GRIBINCEA, Lilia. Aspecte comparative ale prevederilor legislației Uniunii Europene și legislației Republicii Moldova privind obligația de informare a consumatorilor în cazul încheierii contractelor la distanță și celor negociate în afara spațiilor comerciale. In: Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional:: Culegerea comunicărilor, 1-2 octombrie 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, Vol.1, pp. 605-612. ISBN 978-9975-149-80-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional:
Vol.1, 2019
Conferința "Realităţi şi perspective ale învăţământului juridic naţional:"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2019

Aspecte comparative ale prevederilor legislației Uniunii Europene și legislației Republicii Moldova privind obligația de informare a consumatorilor în cazul încheierii contractelor la distanță și celor negociate în afara spațiilor comerciale

Comparative aspects of the provisions of the legislation of the European Union and the legislation of the Republic of Moldova regarding the obligation to inform the consummer in case of conclusion a distance or offpremises contract

CZU: [347.44+341.217(4)UE]:366.1

Pag. 605-612

Gribincea Lilia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2021


Rezumat

In order to promote the interests of consumers and to ensure a high level of consumer protection, the Union shall contribute to protecting the health, safety and economic interests of consumers, as well as to promoting their right to information, education and to organise themselves in order to safeguard their interests. Since 1987, the European Union applies the most stringent consumer protection rules in the world. Thus, there were adopted legislative acts regulating consumer rights, unfair commercial practices of companies in the domestic market towards consumers, abusive contractual clauses and passenger rights.