Articolul precedent |
Articolul urmator |
498 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 13:58 |
SM ISO690:2012 VARTIC, Valentina, OPRIȘAN, Emilia. Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 268-273. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 268-273 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul își propune o prezentare a cadrului de desfășurare a activităților de practică profesională în domeniul psihopedagogiei speciale, a studenților din București, în perioada pandemiei COVID-19. Pornind de la prezentarea structurilor de organizare și funcționare stabilite și îndeplinite în anii anteriori, se trece în revistă modalitatea de desfășurare și finalizare a practicii profesionale din semestrul al 2-lea al anului universitar 2019-2020. În ceea ce privește planificarea activităților pentru anul universitar în curs, departe de a stabili linii clare de organizare, se aduc în atenție caracteristici specifice ale practicii profesionale din domeniu, se pun întrebări adresate celor implicați și se subliniază necesitatea cooperării și a implicării în găsirea celor mai bune soluții, pentru transformarea unei situații de criză într-un context de adaptare și dezvoltare creativă. |
||||||
Cuvinte-cheie practică profesională, psihopedagogie specială, pandemie, adaptare, professional practice, special education, pandemic, adaptation |
||||||
|