Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
498 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 13:58
SM ISO690:2012
VARTIC, Valentina, OPRIȘAN, Emilia. Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 268-273. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual


Pag. 268-273

Vartic Valentina, Oprișan Emilia
 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul își propune o prezentare a cadrului de desfășurare a activităților de practică profesională în domeniul psihopedagogiei speciale, a studenților din București, în perioada pandemiei COVID-19. Pornind de la prezentarea structurilor de organizare și funcționare stabilite și îndeplinite în anii anteriori, se trece în revistă modalitatea de desfășurare și finalizare a practicii profesionale din semestrul al 2-lea al anului universitar 2019-2020. În ceea ce privește planificarea activităților pentru anul universitar în curs, departe de a stabili linii clare de organizare, se aduc în atenție caracteristici specifice ale practicii profesionale din domeniu, se pun întrebări adresate celor implicați și se subliniază necesitatea cooperării și a implicării în găsirea celor mai bune soluții, pentru transformarea unei situații de criză într-un context de adaptare și dezvoltare creativă.

The article proposes a presentation of the framework for professional practice activities, in the specialization in special education, for students from Bucharest, during the COVID-19 pandemic. Starting from the presentation of the organizational and operational structures established and fulfilled in the previous years, it is presented the way of accomplishing and finish the professional practice from the 2nd semester of the academic year 2029-2020. On planning activities for the current academic year, far from establishing clear lines of organization, are brought to the attention characteristics of the professional practice, questions addressed to those involved are asked. It is necessary cooperation and involvement in finding the best solutions, to transform a crisis in a context of adaptation and creative development.

Cuvinte-cheie
practică profesională, psihopedagogie specială, pandemie, adaptare,

professional practice, special education, pandemic, adaptation