Гуманизация педагогического процесса дошкольного образовательного учреждения
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24(477) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
МУСИЕНКО, Виктория. Гуманизация педагогического процесса дошкольного образовательного учреждения. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 100-102. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Гуманизация педагогического процесса дошкольного образовательного учреждения

CZU: 373.24(477)

Pag. 100-102

Мусиенко Виктория
 
Херсонская академия непрерывного образования
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

The article is devoted to the problem of humanization of the pedagogical process of preschool educational institutions of Ukraine. The article discloses the term “humanization of education”; the rational for the humanization of the educational process is substantiated: the components of the process of humanization of education are analyzed. The article identifies and analyzes the main directions of humanization of the pedagogical process of a preschool educational institution in the conditions of modern social educational realities.

Cuvinte-cheie
humanization of the educational process, pedagogical process, preschool educational institution, preschoolers, pedagogue