Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:808.56 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
Retorica vorbirii. Arta și tehnica exprimării orale (107) |
SM ISO690:2012 NEAGA, Liliana. Modalități de realizare a lucrului individual în cadrul disciplinei limbă și comunicare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 272-276. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.88:808.56 | ||||||
Pag. 272-276 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper addresses topics related to the role, place and advantage of the individual work of students, within the discipline of Language and Communication, realized through different modalities connected to both the topics of communication and those of grammar. The qualitative and efficient organization of the individual work involves the planning, monitoring by the teaching staff, but also the accomplishment by the students of various tasks oriented towards: knowing, doing, being. |
||||||
Cuvinte-cheie individual work, instructive-educational process, study credits, work tasks |
||||||
|