Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 23:53 |
SM ISO690:2012 CORCEVSCHI, Svetlana. Die rolle der bilder bei der grammatikvermittlung. In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia V, 3 aprilie 2020, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2020, Ediţia V, pp. 44-51. ISBN 978-9975-152-60-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine Ediţia V, 2020 |
||||||
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine" Ediţia V, Chişinău, Moldova, 3 aprilie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Folosirea tablourilor la lecţiile de limbă străină este o tradiţie veche. Principiul de folosire a metodelor vizuale de asemenea joacă un rol important în pedagogia modernă. Ele sunt o parte componentă stabilă a unei lecţii comunicative de limbă străină. Tablourile aparţin mijloacelor vizuale, care sunt purtători de informaţie şi un mijloc de comunicaţie uşor de înţeles. De aceea mulţi profesori de limbi străine folosesc la lecţiile lor imagini, tablouri sau ilustraţii, comicsuri sau caricaturi. Tablourile sunt percepute în mod spontan de către privitori, provoacă la lecţii reacţia de a vorbi, în special, dacă tabloul este deschis pentru toate asociaţiile posibile. Tablourile sunt des utilizate în exerciţii gramaticale care constau dintr-o enumerare sau descriere a elementelor vizuale. De asemenea pot fi inventate situaţii de răspundere la întrebări sau de compunere a dialogurilor care vor conţine structuri gramaticale stabile. |
||||||
|