Formarea competenţelor parentale pentru eficientizarea educaţiei economice familiale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
606 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 14:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:33 (14)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4037)
Economie. Științe economice (9501)
SM ISO690:2012
OLOIERU, Anastasia. Formarea competenţelor parentale pentru eficientizarea educaţiei economice familiale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 46-50. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4385023
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455

Formarea competenţelor parentale pentru eficientizarea educaţiei economice familiale

Developing Parenting Skills for Family Financial Education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4385023
CZU: 37.015:33

Pag. 46-50

Oloieru Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2020


Rezumat

În articol se examinează noţiunea de competenţe parentale. Accentul este pus pe educaţia economică a părinţilor, care apare ca o dimensiune a educaţiei permanente şi, desigur, a educaţiei adulţilor. Studiul şi analiza competenţelor parentale pentru cultura economică a familiei sunt prezentate în cadrul celor trei etape obligatorii ale experimentului pedagogic: constatare, formare şi verificare. Printre inovaţiile programului de formare, se numără: şedinţele de consiliere cu părinţii, elaborarea Ghidului de iniţiere în economie pentru părinţi şi cadre didactice, pagina de Facebook Economia familiei etc.

The article examines the concept of parenting skills. The emphasis is on the financial education of parents, which appears as a dimension of lifelong learning and, naturally, adult education. The study and analysis of parenting skills responsible for the financial culture of the family are presented in the three mandatory stages of the pedagogical experiment: finding, training, and verification. Among the innovations of the training program are: counselling sessions with parents, development of the Initiation in Economics Guide for parents and teachers, a Facebook page called Economia familiei etc.

Cuvinte-cheie
competenţe parentale, educaţie permanentă, educaţie economică, cultură economică,

parenting skills, continuous education, Financial education, financial culture