Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
527 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 22:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.75+376.015.3 (2)
Psihologie (3477)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
CODREANU, Ana. Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 434-438. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA

TERMINOLOGICAL SPECIFICATIONS REGARDING THE SELF-REGULATION CAPABILITIES OF CHILDREN WITH ASD

CZU: 159.922.75+376.015.3

Pag. 434-438

Codreanu Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Articolul prezintă clarificări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA. Caracterul interdisciplinar al subiectului abordat acoperă domeniul psihopedagogiei speciale, cu conotații în domeniul educațional și psihiatric, evaluare și intervenții, psihologia limbajului și comunicării, dezvoltarea atipică a copilului, în situații critice de disfuncție de comunicare. Cercetarea rezultă din necesitatea clarificării terminologice a conceptelor: abilități de autoreglare și tulburări ale spectrului de autism.

The article presents terminological clarifications regarding the self-regulation capacities of the activity of children with ASD. The interdisciplinary character of the approached subject covers the field of special psychopedagogy, with connotations in the field of educational and psychiatric field, evaluation and interventions, language and communication psychology, atypical development of the child, in critical situations of communication dysfunction. The research results from the need for terminological clarification of concepts: self-regulation abilities and autism spectrum disorders.

Cuvinte-cheie
tulburări ale spectrului de autism, autism, autoreglare,

autism spectrum disorders, autism, self-regulation