Articolul precedent |
Articolul urmator |
530 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (488) |
Organizarea instruirii (539) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 381-387. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 381-387 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă ale cadrelor didactice în contextul documentelor de politici educaționale. Aspectul științific vizează analiza conceptului de competență profesională și identificarea mai multor tipuri de competențe pedagogice. Aspectul managerial al programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice este prezentat ca un ciclu, care cuprinde mai multe etape: planificarea procesului de formare profesională continuă; organizarea procesului de formare profesională continuă; monitorizarea/coordonarea performanțelor; evaluarea programului de formare profesională continuă; îmbunătățirea programului de formare profesională continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, formare profesională continuă, program de formare profesională, competenţă profesională, standarde, activitate, reformă curriculară, enseignant, formation professionnelle continue, programme de formation professionnellem, compétence professionnelle, normes, activité, reforme curriculaire |
||||||
|